Publicaties

Hier onder vindt u onze jaarverslagen, nieuwsbrieven en magazines. Zoekt u iets, maar staat het er niet tussen? Neem dan contact op met onze afdeling communicatie via communicatie@detwentsezorgcentra.nl of 088 430 4017.

 

Kwaliteitsrapport

 

Online magazine Dichtbij

Digitaal en interactief, met interessante verhalen, sfeervolle reportages en mooie beelden. Het magazine is er voor onze medewerkers en vrijwilligers, cliëntvertegenwoordigers en voor iedereen die geïnteresseerd is in onze organisatie. Bekijk alle edities op www.DTZConline.nl

 

Keuzepaletten

De Keuzepaletten zijn bedoeld o.a. voor cliënten, vertegenwoordigers en medewerkers van De Twentse Zorgcentra. In de Keuzepaletten staan de mogelijkheden qua wonen, dagbesteding en ambulante zorg en onderwijs beschreven.


Jaarverslagen

 

Cliëntmagazine Blij!

Elk seizoen verschijnt ons cliëntmagazine Blij!. Gemaakt voor én door cliënten. Klik hier om de reeds verschenen magazines te bekijken.

 

Nieuwsbrief Cliëntvertegenwoordigers

  • Algemene nieuwsbrief
    Twee maandelijks ontvangen cliëntvertegenwoordigers een nieuwsbrief vanuit de organisatie.

 

nieuws
  • 17-07-2018
    lees meer
    Eerste subsidies innovatiefonds sociaal domein bekend

    Er is veel inzet nodig in de samenleving om samen de grote inhoudelijke en financiële opgaven in het sociaal domein aan te gaan. Daarom is de gemeente Twenterand op zoek gegaan naar creatieve ideeën voor vernieuwing in het sociaal domein, betere ondersteuning en het voorkomen van zorg. Het idee dat subsidie vanuit het innovatiefonds krijgt, is een was- en strijkservice, ontstaan uit...

  • 12-07-2018
    lees meer
    Art Brut BiŽnnale herbeleven in 3D

    Van de Art Brut Biënnale tentoonstelling is door het bedrijf 3D Virtual Experience opnamen gemaakt waardoor de tentoonstelling opnieuw te beleven is in 3D. Bekijk de tentoonstelling hier in 3D.

  • 12-07-2018
    lees meer
    Het Kennisplein Gehendicaptensector

    Het Kennisplein is een plek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en hun kennis en ervaring kunnen uitwisselen. Dit kan fysiek tijdens bijeenkomsten. Maar ook digitaal via de website of sociale media. Een mooi voorbeeld is de toolkit ‘Omgaan met Agressie’. De toolkit bestaat uit de ‘Best practice speeddate’ en de ‘Checklist omgaan met agressie voor invallers’....

meer nieuws
vragen?

Neem contact op met het CliŽntServiceBureau 088 430 4444