Header

Ben je ontevreden of heb je een klacht? Bespreek het met ons. Wij doen er alles aan om dit samen met jou op te lossen. We vinden het belangrijk om goede zorg te bieden. En horen het graag als jij daar niet tevreden over bent.

 

Waar kun je met je klacht terecht?

Als je ergens niet tevreden over bent, is de eerste logische stap om dit te bespreken met de betrokken medewerker(s) of zijn/haar leidinggevende. Via deze weg kan jouw klacht snel worden opgelost. Wordt jouw klacht in het contact met het team niet opgelost, dan kun je je klacht voorleggen aan de manager of regiomanager.

Bekijk de flyer klachtenregeling – voor cliënten (pdf)
Bekijk de  klachtenregeling (pdf)

Cliëntvertrouwenspersoon en klachtenfunctionaris

Kom je er met de betrokken medewerk(s) niet uit? Of vind je het spannend om je klacht te bespreken? Dan kan het fijn zijn om met een onafhankelijke vertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris te praten. Ben je cliëntvertegenwoordiger of verwant en wil je een klacht bespreken? Ook dan kun je terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris.

Lees meer over de cliëntvertrouwenspersoon en klachtenfunctionaris

Vervoersklacht

Heb je een klacht over het vervoer van en naar dagbesteding? Vul dan onderstaand formulier in en stuur het naar ons VervoersCoördinatiePunt vcp@detwentsezorgcentra.nl of bel 088-4304170.

Klachtenformulier taxivervoer

Regionale Klachtencommissie Twente

Je kunt je klacht ook formeel laten behandelen door de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie Twente.

Contactgegevens:
Telefoon secretariaat: 088 – 430 40 01
E-mail: secretariaat@regionaleklachtencommissietwente.nl

Meer informatie over Regionale Klachtencommissie Twente:
Regionale Klachtencommissie Twente (pdf)

Klachtenregeling:
Klachtenregeling bij algemene klachten (pdf)
Klachtenregeling bij onvrijwillige zorg (pdf)